Za sve kupce koji su kupili proizvode u HP Brand store-u od HP proizvođača (osim HP Pavilion, HP Compaq, Mini, Envy i HP Compaq Presario) na raspolaganju je naš servis Zel-cos d.o.o. (Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., www.zel-cos.hr) koji je ovlašteni servis u jamstvenom roku (garantni rok), a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

VLASTITA TEHNIČKA PODRŠKA

Kako bi pojednostavili i približili korištenje prijenosnih i stolnih računala, monitora, pisača te ostale opreme iz HP Brand store ponude svim našim kupcima, kojih je iz dana u dan sve više, osnovali smo tehničku podršku. Svi kupci navedenih uređaja te ostale opreme, a koja je kupljena u HP Brand store-u, imaju mogućnost besplatne tehničke podrške u jamstvenom roku: na telefon 01/3033-125 (PON-PET 08:00 – 16:00 sati) ili na e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Često se pri uporabi informatičke opreme susretnete sa različitim manifestacijama "neispravnog" ili samo neželjenog rada opreme. U značajnom broju slučajeva ne radi se o nikakvom kvaru već o problemima pri korištenju koji nastaju kao posljedica ili nestručnog rukovanja, nebrige ili isteka vijeka trajanja pojedinih dijelova (toneri ili spremnici sa bojom za pisače, slučajno resetiranje osnovnih postavki BIOS-a računala i slično).

Da bi izbjegli situaciju kada je potrebno platiti za inicijalne troškove korištenja servisnih usluga i dijagnostike, osmislili smo program pod nazivom tehnička podrška koji omogućuje prijavljivanje opisa kvara putem e-mail-a na našim stranicama.

U roku od 8 sati (radnim danom PON-PET od 08:00 - 16:00 sati) naši stručnjaci će kontaktirati pošiljaoca zahtjeva i ukoliko je to moguće, "kvar" ili bilo koji drugi razlog ometanog funkcioniranja opreme, otkloniti bilo telefonskim savjetima bilo e-mail porukom s preciznim opisom postupka vraćanja uređaja u potpuno funkcionalno stanje. Naravno takva usluga je potpuno besplatna za sve one korisnike koji su kupili uređaj u HP Brand store-u.

UVJETI JAMSTVA I REKLAMACIJE

Sve kvarove materijala ili nedostatke izrade koje nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo za HP proizvode (osim HP Pavilion, HP Compaq, Mini, Envy i HP Compaq Presario) se ostvaruje u servisnom prostoru tvrtke Zel-cos d.o.o., a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima ili bilo kakvog modificiranja opreme.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uz jamstveni list potrebno je obavezno predočiti originalni račun, u protivnom jamstvo ne vrijedi.

Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvom i računom te sa svim pripadajućim kablovima, i priborom uz kratak opis kvara.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti primku servisa koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.


PODNOŠENJE PRIGOVORA

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis d.o.o., Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na telefaks broj: 01/ 3033 115

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

 

Možda će Vas i ovo interesirati

  • Lenovo ThinkPad 13_1

    Lenovo ThinkPad 13 Gen2

    Lenovo ThinkPad 13 Gen2 Intel Core i5 7200U 2.70GHz 8GB 256GB SSD W10P 13.3" IPS Full HD Intel HD...
    9.549,00 kn
    Lenovo ThinkPad 13_1
  • Lenovo Miš N700

    Lenovo Miš N700 Narančasti

    Lenovo Miš N700 Dual Mode Wireless/Bluetooth Touch Narančasti Miš sa funkcijom Laser...
    339,00 kn
    Lenovo Miš N700
  • LENOVO V520

    Lenovo V520

    Lenovo V520 Intel Core i3 7100 3.90GHz 8GB 256GB DVDRW W10Pro Intel HD Graphics 630 PN:...
    5.699,00 kn
    LENOVO V520
  • Lenovo ThinkPad 13 silver_1

    Lenovo ThinkPad 13 Gen2

    Lenovo ThinkPad 13 Gen2 Intel Core i3 7100U 2.40GHz 8GB 256GB SSD W10P 13.3" IPS Full HD Intel HD...
    8.099,00 kn
    Lenovo ThinkPad 13 silver_1

960 x 380

O NAMA

Od samog osnivanja 2001. godine naš fokus djelovanja su stolna i prijenosna računala, serveri, računalne komponente i računalna periferija, kasnije tablet računala i pametni telefoni.

Newsletter

KONTAKTIRAJTE NAS

Mikronis d.o.o.

Poslovnica Lenovo Exclusive Store

Arena Centar (1. kat), Ulica Vice Vukova 6, HR-10000 Zagreb

E-Mail: lenovo@mikronis.hr
Telefon: +385 1 6442 822